torstai 10. huhtikuuta 2014

Kaunis,rietas, onnellinen

Tuon biisin tahtiin tuli vedettyä pitkän matkaa tänään "aamulenkillä" ja jostain syystä biisi kolahti tajuntaani kuin metrinen halko, vaikka olen kuunnellut sitä jo kaaaauan.. Yhtäkkiä vaan hölkkiessäni sisäistin biisin ja mun naamalle venähti uskomaton aito ja onnellinen hymy, joka ulottui korviin asti ja jokin omituinen euforia valtas mut kokonaan.. Tunne oli omituinen, mutta mahtava! Tunsin itseni niin eläväksi, onnelliseksi, tajusin eläväni TÄSSÄ JA NYT ja tajusin, että mulla on lupa olla onnellinen ja tajusin myös, että mä OLEN onnellinen!! Kaikki tämä yhdistyi päässäni tuona yhtenä pienenä hetkenä kesken lenkin: Pystyn taas juoksemaan, keli oli kaunis, rakastan kaupunkini maisemia lenkkeillessä, hyvää musiikkia korvissa, hyvinvointini on parempi (kiitos liikunnan ja ruokavalion), olen energisempi, onnellinen, oma itseni! Voih, kyllä!! Olen viimein tainnut löytää itseni! :) (ja jos et ymmärrä tästä mitään, suosittelen lukemaan vuodenvaihteen kirjoituksia, ne vähän valottaa)

mikä keli!

kotikaupunki<3




Tätä ennen sain päättäväisyyteni ja taistelutahtoni heräämään ja sain jalat rullaamaan kevyesti Cheekin Jippikayjein tahdissa..

"niin niin niin niin huono häviäjä, että mun on aivan aivan pakko voittaa,
 siis siis siis siis jos tahdot koittaa niin anna tulla vaan!"


On se vaan kumma, miten suuri vaikutus musiikilla voikaan olla.. Pääosin mun lenkki- ja salimusiikki listalta löytyy energisiä, vahvoja, tsemppaavia ja hyvänmielen biisejä.. Niitten tahdissa rullaa takkuavampikin lenkki tai salitreeni..

ja nämäkin rullas mukavasti, eka täysmittainen lenkki näillä takana :)


Eilen kävinkin tekemässä itsenäisesti taasen salitreenin.. Nyt alkaa olla tosiaan olla jo muutama salitreeni takana, ja ne takkuavatkin liikkeet sujuu, kun tajusin niiden tarkoituksen.. Kaikenkaikkiaan salitreeni MAISTUU!! :)

Pt:n kanssa ollaan treenattu pääosin Fustraa, pari kertaa ollaan käyty myös salilla.. Sama pt:kin on näemmä erilainen, riippuen ohjattavasta treenistä, meinaan sali pt oli hieman erilainen kuin fustra pt, vaikka sama tyyppi olikin kyseessä.. :) En siis tarkoita huonolla tavalla, vaan hyvällä. Hyvä tyyppi kaikinpuolin ja just sopiva pt meikäläiselle! En tiiä ees, miten osaisin olla ilman pt:tä enää... (hyvästi säästöt) :D

Fustraa tulen jatkamaan vielä kymmenen kerran paketilla, vaikka ajattelin, etten enää ottaisi, mutta ja mutta..  HUPS... :D

salilla loppuvenyttelyt..


Kaikenkaikkiaan treenit sujuu, kesä tulee ja elämä hymyilee!! :)

"Sä alat vihdoin viimein käsittää, ettet sä tarvii lupaa keneltäkään
Oot liian kaunis häpeemään etkä voi yhtään mitään menettää
Joten anna mennä
Joten anna mennä
Kaunis rietas onnellinen
Kaunis rietas onnellinen"




Aurinkoisia päiviä!!

-VipeR




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti