sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Vihdoin!

Ja viimein! Mulla on jotain kirjoitettavaakin.. Pari viikkoa meni ihan vaan ilman mitään ihmeelliisyyksiä.. Treeneissä käynyt normaaliin tapaan, toissaviikkoa lukuunottamatta, kun tauti löysi itsensä minun kimppuun ja jäi yhdet treenit pt:n kanssa välistä.. Muutoin vaan käyny töissä ja treeneissä, eikä niissäkään mitään ihmeitä..

Viime viikonlopun vietin serkun luona ja käytiin katsomassa kahden eri kaupungin yöelämää.. Lähes tappiin asti molempina päivinä.. Mulla oli hauskaa ja pääsin tanssailemaan ja laulamaan karaokeakin! Vielä hauskempaa tästä teki se, että olin kuskina koko viikonlopun, enkä siis maistanut alkomahoolia pisaraakaan! :)
Sama juttu nyt perjantaina, olin kavereille kuskina ja hyvin viihdyin baarissa karaokea laulellen ja tanssien, ihan selvinpäinkin! :) Se kun tuntuu olevan monelle ihmetyksen aihe, että miten sitä muka jaksaa selvistäpäin baarissa notkua.. No, kavereiden kanssa on aina hauskaa!

Mulla on nyt tärkeimpänä projektina tuo treenaaminen, elämäntapamuutos-kuten pt:ni tätä sanoo, ja kisakentille (joskus hamassa tulevaisuudessa) pääseminen, enkä halua ottaa yhtään takapakkia esim. sillä, että lähtisin baariin rälläämään, sillä tiedän, että siinä on taas vähintään yhden viikon työ mennyt "hukkaan" ja kehitys tyssää samantien hetkeksi..Eikä se painokaan siitä siiderillä alas tule.. Karkkiakaan mun ei oo juurikaan tehnyt mieli..Aiemmin olisin voinut vetää koko suklaalevyn kerralla, nyt jos himo iskee, riittää pari palaa ja that´s it! Olen niin onnellinen! Nyt mulla on hyvä olla!


täältä

Nyt siihen aiheeseen: Vihdoin! Sain SALIOHJELMAN!!!!

En siis ole saanut/voinut tehdä salitreeniä puoleen vuoteen. Keskiviikkona käytiin pt:n kanssa mun tuleva saliohjelma tekniikkoineen läpi ja maanantaina mun pitäisi mennä omatoimisesti kokeilemaan se läpi. Saliohjelma on kaikkea muuta kuin helppo ja sisältää mm. neljä mun inhokkiliikettä.. Kyllä olin kaikkea muuta kuin mielissäni näistä liikkeistä ja kitisin niin, että nyt hävettää.., mutta eiköhän ne siitä kun niitä sulattelee.. On vaan niin erilaista kuin mihin on tottunut.. Mutta uskon siihen, että tämä on mulle sopiva ohjelma, koska luotan mun pt:iin ihan täysin ja teen mitä hän käskee! Hän tekee kuitenkin kaikki ohjelmat sen mukaan, että ne tukis ja auttais mua täysin kohti mun unelmia ja tavoitteita! Ja kuten pt kysyikin, että olisinko mä sitten ollut tyytyväinen "perus saliohjelmaan", tiesin vastauksen pohtimatta: EN! Haluan haasteita, en mitään "perusjuttuja" ja tämä ohjelma on taatusti haaste! Ekat kerrat voi mennä kirotessa, mutta kunhan tekniikat oppii ja liikkeet tulee tutuiksi, uskon että se lähtee siitä sujumaan!! Päätin, että se sujuu!!

Niimpä! Tätä odotellessa! :)
                       

täältä

Kirjoittelempa sitten mitenkä se salitreeni on huomenna maistunut.. ;)


Onko teillä jotain ihnokkiliikkeitä, mitä että tykkää tehdä? Johtuuko se vain siitä, ettei osaa, ei ole tottunut sellaiseen, vai onko sille jokin muu syy?


-VipeR


Ps. On vähän orpoa kotosalla, kun ei ole sitä karvakaveria touhottamassa.. Se on "mummolassa" lomalla, pois remontin alta.. Täällä onkin hyvin "kodikasta" kun on suojamatot lattiassa ja reikiä seinissä.. hohhoi.. Vai mitä..?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti