lauantai 13. syyskuuta 2014

Energistä lauantaita!

Siltä täällä ainakin tuntuu. Mulla on pitkästä aikaa viikonloppuvapaa ja aion nauttia tästä rentoutumalla illalla ystävien kanssa iltaa istumalla (kuskin ominaisuudessa tosin) ja singstaria kuulema tiedossa.. Mutta energisyyteni tähän aikaan aamusta johtuu siitä, että vaikka sänky kovasti yritti pitää minusta kiinni aamulla, kmapsein itseni seiskan jälkeen ylös ja painelin salille! Kyllä, lauantai-aamuna, vapaapäivänä lähdin kasin jälkeen salille! Jälleen kerran HYVÄ MINÄ! :)



 Kuvat muutama päivä sitten salilta poislähtiessä otettuja..

 Muutoinkin on saanut nyt taas ihan eri boostin päälle ja olen viihtynyt salilla useampana päivänä viikossa. Lenkille lähtö takkuaa edelleen, mutta kyllä mä yllätän itseni kuitenkin välillä sinnekin eksyneen..Yritän ainakin kerran viikkoon..Kaverin kanssa tulee herkemmin lähettyä silloin kun aikataulut natsaa. Viimeksi eilen kävin lenkkeilemässä, tällä kertaa otin koiran mukaan ja juostiin yhdessä :) (aiemmin koiran kanssa juoksu/hölkkälenkit ei oo pentuinnon takia onnistunut vaan mennyt sen osalta hyppimiseksi, eilen meni kuitenkin nätisti) Tässäpä "fiiliksiä" lenkiltä:





Muutapa mulla ei oikeestaan tällä hetkellä ole.. Olo on vain niin energinen ja onnellinen tällä hetkellä.. :)
Mitä nyt nuo niskat kettuilee koko ajan, vaikka oon pari kertaa jo hierojallakin niitten takia käynyt..

Tästä biisistä tuli tänään huipusti hyvää mieltä ja energistä oloa, vaikken yleensä ko.artistista niin välitä.. Olis tehny mieli alkaa tanssimaan lähes tyhjillä keksustan kaduilla tän tahtiin.. en ehkä kuitenkaan kehdannut.. ;) Mutta tämän biisin myötä toivotan hyvää, aurinkoista, energistä ja onnellista viikonloppua myös sinne ruudun toiselle puolelle! Nauttikaa! Niin minäkin aion! :)



<3: VipeR




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti