lauantai 25. tammikuuta 2014

Kuulumisia ja innostusta ilmassa!

Jepjep! Mitäs sitä onkaan tehty? Höm..Noh, viime viikolla mulla oli vapaa viikonloppu ja lähdettiin pitkästä aikaa kavereiden kanssa kattomaan hallille lätkää. Olipahan mukavaa pitkästä aikaa! Tipatonkin sai väistyä kun suunnattiin pelin jälkeen vielä kaupungille ja kyllä se mansikkamargarita maistuikin hyvälle :) Eikä edes kaduta! Eikös se niin oo, että turhaan sitä ihminen itseään kiduttaa, kohtuus kaikessa on parempi! :) Ei siis tullut mitään ylilyöntiä vedettyä, vaan mukava illanvietto parin margaritan merkeissä!


lätkää



häämessuilta bongattu mm.ideoita askarteluun
Seuraavana aamuna suunnattiin ekaa kertaa häämessuille! Olihan siellä kaikenlaista, nättiä pukuja ja kampauksia ja ja ja.. Sain matkaani uusimman Häät ja juhlat-lehden ja olihan siinä ihasteltavaa :) Ja tulipa siellä törmättyä tuttuihinkin, jopa yllättäviin sellaisiin :D

Mitäs muuta, lenkillä oon pari kertaa ehtinyt käydä, tosin koiruuden kanssa, eli ei mitään pitkiä juoksulenkkiä oo vielä pääsyt tekemään, mutta sen verran on uusia juoksukenkiä testattu, että tuntuu askel kyllä kevyeltä! Kengät vaimentaa sopivasti ja rullaa mukavasti! :) Tais olla siis nappivalinta!

Keskiviikolle olin sopinut Kuntomaailmaan tapaamisen pt:n kanssa. Keskusteltiin mun liikuntahistoriasta, tavoitteista ja toiveista, selkävaivoista ja treenaamisen ongelmista.. Lopulta mukaan lähti salikortti (niinkuin arvelinkin käyvän) ja mukaan "valmennustiimiini" sain todella lupaavan personal trainerin, joka lupas valmentaa mua sitten salilla niin punttien ääressä, kuin kehoa huoltavissa liikkeissä.

Olen NIIIIIN innoissani! Mun motivaatio on löytynyt!!! JEEEE!!

Ensi viikolla meillä on tiedossa uusi tuttavuus nimeltä FUSTRA. Fustra on siis metodi funktionaaliseen harjoitteluun. "Fustran kulmakivinä toimii hyvä ryhti,oikeaoppinen hengitystekniikka, vatsalihaksiston hallinta, liikkeiden tekninen oikea suoritus, ruokavalio.."
 Tällä siis haetaan meikäläiselle parempaa kehonhallintaa, syvien tukilihasten treeniä, parempaa ryhtiä, rentoutta tekemiseen(esim. kun jäkitän kauheasti hartioita heittäessä..) jne. Katsotaan ja ihmetellään sitten lisää ensi keskiviikon jälkeen :D Lisää Fustrasta pääset lukemaan tästä.

 Torstaina meillä olis pt:n kanssa tarkoitus tehdä mulle suunnitelma ja harjoitusohjelmaa.. Johon pohja ollana siis suunniteltu tän mun tekniikkavalmentajan kanssa, joka ohjastaa mua siis lähinnä vain heittämisen ja siihen liittyvien asioiden kanssa, kun taas tämä pt ohjastaa mua salitreenien ja tarkempien harjoitusohjelmien kanssa.

Mutta kirjoittelen näistä sitten ensi viikolla lisää, nyt täytyy alkaa valmistautumaan iltavuoroon.. Niin töistä tulikin mieleen, että siirryin toiseen tiimiin työskentelemään ja tämä oli oikein oiva ratkaisu, sillä nykyinen tiimi on fyysisesti helpompi ja mun selkä pääsee paljon helpommalla ilman nostoja ja vuodepotilaita. Vaikka alkuunsa olin siirtoa vastaan, olen nyt parin viikon jälkeen aivan toista mieltä ja hyvin hyvin tyytyväinen tähän! Lisäksi siellä on tosi hyvä tiimihenki, huumori kukkii ja työnteko on rentoa :)

Loppuun liitän pari linkkiä, jotka toivat tänä aamuna hymyn huulille.

Kuulunkohan mäkin nyt tähän ryhmään, joita liikuntakärpänen on purrut ja uudenvuodenlupaukset saaneet salille? En ainakaan itse koe kuuluvani..Mun salille paluu vaan sattui osumaan tälle kuulle.. ;)
Tässä siis artikkeli tammikuun piikistä liikunnan suhteen ja nykypäivän in/out lajeista.. :)

Sen lisäksi tämä nauratti aamulla :D


Mukavaa viikonloppua!! :)

-Intoa täynnä oleva VipeR

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti