sunnuntai 12. elokuuta 2012

Pitkä hiljaisuus = Paljon asiaa!

Piiiiitkään on ollut hiljaista..syinä laiskuus, saamattomuus jne.

Loma on lusittu! Neljä viikkoa mennyt hirrrrveen nopeesti.. Ekan viikon treenasin jopa liikaa..kävin puntilla, heittämässä, kahtena peräkkäisenä päivänä pitkällä lenkillä(asfalttitietä) ja kahtena päivänä ratsastamassa monta tuntia.. Se sitten kostautui ja vasempaan jalkaan tuli paha rasitusvamma.. Pahimmillaan ei antanut varata jalalle.. Siinä meni sitten 1,5 viikkoa niin etten pääsyt heittämään tai lenkille..Joten valmentajan kanssa ei olla päästy vieläkään sinne kentälle.. :/

Festareilla vietin 4 päivää..Oli kivaa ja hyviä esiintyjiä.. Kieltämättä oli kyllä vähän kostee festarireissu.. (Hups...) :D

Apulanta<3

Kaija Koo

Pari ihmistä halus kuunteleen Petriä..

Anniinaiseni

Reilu viikko sitten tansittiin serkun häitä ja voi kun oli ihanat häät!! Ja oli supermukavaa nähdä pitkästä aikaa joitakin sukulaisia joita ei tosiaan ole tullut vuosiin nähtyä.. Häissä oltais viihdytty pisempäänkin, mutta piti palailla kotiin, kun seuraavana aamuna oli aikainen lähtö edessä..

Tosiaan viikko sitten lähdettiin kaverin kanssa reissuun.. Kohteena Italia!! Lennettiin Roomaan, jossa kierreltiin reilu neljä päivää.. Lämpöä oli päivittäin yli +35 ja parhaimmillaan mittari näytti +43..
Ihania kohteita ja ihanan lämmintä!! Jäätelö oli SUPERhyvää ja pizzakin aivan erilaista kuin suomessa.. Ja joka ilta illallisen yhteydessä kummasti hupeni viinipullo tyttöjen suihin.. (Hups again!!)

Foro Romanum

Shoppailu on olennainen osa matkailua :D

Espanjalaiset portaat

Trevin suihkulähde

Pantheon

Vittoriano

Pietarinkirkko Vatikaanivaltiossa

Torstaina hypättiin junaan ja suunnattiin Pohjois-Italiaan, Bolognaan.. Siellä majailtiin **** hotellissa ja pääosin vain shoppailtiin ja otettiin aurinkoa..

Bologna

kaksi tornia

aurinko<3

Eilen illalla saavuttiin kotiin.. Ihania ja ikimuistoisia hetkiä koettiin ja mahtavia muistoja talletettu mieleen!! Ja tietenkin rahat tuhlattu!! ;)

Äsken tuossa pakkailin viikon kamppeet kassiin ja "koululaukku" on pakattu.. Aamulla suunnataan kohti Kuortaneen urheiluopistoa!! IIK!! Opintie, täältä tullaan!!

Joten nyt tämä likka ruotuun!! Terveelliset ruuat, reilusti opintoihin kuuluvaa liikuntaa ja vapaa-aikana oman lajin treenaaminen..Niistä tulee koostumaan viikot tästä eteenpäin!!