lauantai 12. syyskuuta 2015

Lentopäivä

Eilinen oli kyllä aikamoinen lentopäivä.. Aamulla areenalle suorittaan UKK-instituutin kävelytestiä (koulujuttuja siis). Testissähän on tarkoitus kävellä 2km tasaiseen tahtiin, mahdollisimman nopeasti. Lähti ihan hyvin, kolmas ja neljäs kierros hapotti jalkoja, etenkin penikat huuti kiitettävästi, sen jälkeiset kierrokset menikin jo vähän paremmin ja olin ihan tyytyväinen suoritukseen, siihen nähden etten ole kolmeen kuukauteen tehny melkein mitään pari lenkkiä lukuun ottamatta..

keli oli aamulla aika kiva :)
Areenalta suunnattin luokkakaverin kanssa koululle tekemään niska-hartiajumpparyhmien teoriapohjaa ja mietittii vähä liikkeitäki.. Vedetään siis kahvakuulatunti meidän ohjausvuorolla! Kivaa! :)

luokkakaveri testaa

Parin tunnin tahkoamisen jälkeen juostiin taas ja luokkakaverin kanssa mentiin Fustra-näytetunnille. Itse olen siis Fustrannut aiemmin paljonkin, mutta kaverille tämä oli ensimmäinen kerta. Kaveri teki koko tunnin, minä aina välillä mukana ja välillä kuvailin, sillä tästäkin tulee yksi koulujuttu, johon oltiin keräämässä materiaalia. Ohjaaja oli kyllä tosi mukava ja kertoili kattavasti vastauksia kaikkeen mitä ikinä Fustrasta kyseltiinkään..Kaveri sai hyvän treenin ja minä hyvää materiaalia koulutehtäviin! :) Olihan toki mukava päästä pitkästä aikaa itsekin Fustraamaan!! :) 

Onko Siellä ruudun toisella puolella Fustraajia?







mun ekat :)
Fustrasta ajelin keskustaan ja kävin vihdoin siellä Intersportissa hankkimassa ensimmäiset kompressiosäärystimet! Myyjä auttoi valitsemaan oikean koon ja valitsi mulle värinkin kun en itse osannut päättää.. :D Nyt on sitten Keltaiset Zeropointit mullakin! Tämä säärystimien hankkimisen ajatus lähti itse asiassa samaisen luokkakaverin kuin fustrassa, koulutehtävästä ja hän oli mun "koekaniini" futrassa, niin minä olen hänen "koekaniininsa" sitten säärystimien kanssa ja testaan niitä ainakin pari viikkoa.. Mulla on tosi ongelmalliset jalat, menee hapoille jokaisessa ylämäessä ja portaissa ja aina kipeet ja tukossa.. Eilen illalla kävelin sitten vielä kaverin luona (sielläkin oli tarkoitus tehdä koulujuttuja ja harjoitella liiketestauksia, mutta oli päällä perjantai-moodi, ja päädyttiin vaan relaamaan (ei yhtään huono idea sekään)) ja jalassa ne säärystimet sitten. Yleensä mun jalat tekee kuolemaa jo koulun ylämäessä, mutta illalla siitä kävellessä oli ihan hassu tunne..Mäki otti jalkoihin, mutta niihin EI SATTUNUT..YHTÄÄN... Ei päässyt hapottamaan...pääsin tarpomaan mäen suht ripeästi ja kivuttomasti.. Että näköjään nuo säärystimet vaan taitaa toimia...

Onko millaisia kokemuksia esim. nuista ZeroPointeista? Kertokaahan.. :)

Että semmoinen lentopäivä se.. tänään vähän relataan ja vietetään tyttöjen iltaa täällä opiskelupaikkakunnalla!

Mukavaa viikonloppua ihmiset! :)

-VipeR


2 kommenttia:

  1. Vai sellaista lentopäivää siellä. Kätevän näköiset nuo sun säärystimet :)
    Relaa viikonloppua sinne täältä kaukaisesta etelä-pohojammaalta hih hih :D Ettet vain unohda ja kiitos kommentista blogissani!!!!!!!! Halauksia sulle!!!!!! <3

    VastaaPoista